2014. november 16., vasárnap

Celebesküvők

Íme, néhány emlékezetes pillanat azon hírességek esküvőiből,
akikkel a nevük mellett zárójelben feltüntetett
filmek/sorozatok fordítása révén kapcsolatba kerültem. 

AZ OLDALT FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM


Choi Soo-jong (Emperor of the Sea, For the Sake of Son)
és színésznő párja, Ha Hee-ra
1993. novemberben kelt egybe (31 és 24 évesen).
Egy lányuk és egy fiúk van.
Az alábbi kép a 20. házassági évfordulójuk alkalmából készült.



Lee Bo-young (The Water Bloom) és színész párja, Ji Sung
2013. szeptember 27-én kelt egybe (34 és 36 évesen).
2015. június 13-án kislányuk született.



Han Jae-suk (Merchant Kim Man Deok) és színésznő párja,
Park Sol-mi (Merchant Kim Man Deok)
2013. április 21-én kelt egybe (40 és 35 évesen).
A vőlegény édesapja a Kia Motors korábbi alelnöke. 
2014. március 23-án kislányuk született.


Lee Byung-hun (Once in a Summer, The Harmonium in my Memory,
Everybody Has Secrets) és színésznő párja, Lee Min-jung (Cyrano Agency)
2013. augusztus 10-én kelt egybe (43 és 31 évesen).
2015. március 31-én kisfiúk született.


Kim Yoo-jin (Eugene) (Unstoppable Marriage, The Return of Superman)
és színész párja, Ki Tae-young (The Return of Superman)
2011. július 23-án kelt egybe (30 és 33 évesen).
2015. április 12-én kislányuk született.


Lee Sun-gyun (A Hard Day, Our Slightly Risque Relationship,
The King's Case Note) és színésznő párja, Jeon Hye-jin
2009. május 23-án kelt egybe (34 és 33 évesen).
Fiaik 2009-ben, illetve 2011-ben születtek.



Kwon Sang-woo (Almost Love) és színésznő párja, Son Tae-young
2008. szeptember 28-án kelt egybe (32 és 28 évesen).
2009. február 6-án fiúk, 2015. január 10-én pedig lányuk született.



Kim Hyo-jin (Everybody Has Secrets, Marriage Blue, Will You Be There?)
 és színész párja, Yoo Ji-tae
 2011. december 2-án kelt egybe (27 és 35 évesen).
2014. július 5-én fiúk született.



Uhm Tae-woong (Cyrano Agency, The Return of Superman)
és balerina párja, Yoon Hye-jin
2013. január 9-én kelt egybe (a vőlegény 39 évesen).  
Lányuk 2013. június 18-án született.



Kim Kang-woo (Marriage Blue, Springtime) 2010. június 18-án
(32 évesen) vette el civil párját (Han Hye-jin színésznő nővérét).
Fiúk 2011-ben született.



Ji Jin-hee (Meet Mr. Daddy, Paradise, Snow Lotus, The Old Garden)
és civil párja 2004. november 19-én kelt egybe (a vőlegény 33 évesen).
Két fiúk van.


Song Il-gook (Desert Spring, Emperor of the Sea, 
The Return of Superman, The Water Bloom)
és törvényszéki bíró párja, Jung Seung-yeon
2008. március 15-én kelt egybe (a vőlegény 37 évesen).
2012. március 16-án hármas ikreik születtek.



Bae Soo-bin (Emperor of the Sea, Hurry and Tell Me, Love Like That)
 2013. szeptemberben 14-én (37 évesen) vette el civil párját.
2014. június 14-én kisfiúk született.



Jang Hyuk (Innocent Thing, Old Goodbye) 2008. június 2-án
(32 évesen) vette el Kim Yeo-jin nevű pilates oktatóját.
Két fiúk 2008-ban, illetve 2009-ben született.
2015. április 30-án kislányuk született.


Shin Hyun-joon (The Gingko Bed) és koreai-amerikai párja
2013. május 26-án kelt egybe (a vőlegény 45 évesen).



Park Shin-young (Meet Mr. Daddy, The Letter) 2002. október 31-én
(34 évesen) vette feleségül a 13 évvel fiatalabb, amerikai állampolgárságú,
elvált Baek Hye-jint, akinek nagyapja a Hagen Daaz koreai
leányvállalatának vezérigazgatója volt.
Egy lányuk van.



Jo Yeon-woo (Hot Coffee) 2009. dec. 15-én (36 évesen) vette el civil párját.
Két lányuk van.



Yoon Hee-suk (Boy Meets Girl, The Old Garden) és civil párja
2011. november 12-én kelt egybe (a vőlegény 36 évesen).



Jeong Woong-in (Hwajung, SOS - Save Our School, The Prison)
2006. június 3-án (35 évesen) vette el civil párját.
Egy lányuk van.
 esküvői pillanatok



Jeon Do-yeon (Cherished Memories, Happy End,
The Harmonium in my Memory, You Are My Sunshine)
2007. március 11-én kelt (34 évesen) kelt egybe üzletember párjával.
Lányuk 2009. január 22-én született.



Lee Yoon-ji (Love Like That) és fogorvos párja
2014. szeptember 27-én kelt egybe (az ara 30 évesen).



Yeom Jeong-ah (The Old Garden) 2006. december 30-án
(34 évesen) ment férjhez orvos párjához.



Shin Eun-jung (Canola, Hwajung) 2008. október 18-án (34 évesen) 
ment férjhez a tőle egy évvel idősebb Park Sung-woong színészhez.
Fiúk 2010. április 27-én született.



Cha Seung-won (Blades of Blood, Hwajung)
1992-ben (22 évesen) vette feleségül Lee Soo-jint.
A színész adoptálta a neje előző házasságából született fiát.
2003-ban kislányuk született.



Kim Jae-won (Hwajung) 2013. június 28-án (32 évesen) vette el civil párját.
Kisfiúk 2013. decemberben született.
esküvői pillanatok



Kim Yeo-jin (Chi-hwa-seon, Hwajung) 2004-ben (30 évesen)
ment férjhez Kim Jin-min rendezőhöz, TV-producerhez.
2012. februárban fiúk született.



Jang Young-nam (Don't Forget Me, Harmony, The King's Case Note) 
2011. december 11-én (38 évesen)
 ment férjhez egy 7 évvel fiatalabb egyetemi előadóhoz.
2014. április 3-án fiúk született.


 

Hwang Jung-min (Battlefield Heroes, Blades of Blood, You Are My Sunshine,
The Himalayas) 2004. szeptember 6-án (34 évesen) vette feleségül
a vele egy évben született Kim Mi-hye musical színésznőt.
Egy fiúk van.



Chae Shi-ra (Emperor of the Sea) 2000-ben (32 évesen)
ment férjhez Kim Tae-wook énekeshez.
Egy lányuk van.
esküvői képek



Tablo (The Return of Superman) és színésznő párja,
Kang Hye-jung (Love Phobia, The Return of Superman)
2009. október 26-én kelt egybe (29 és 27 évesen).
Lányuk, Haru 2010. május 2-án született.
 


Jung Soo-young (Harmony, Merchant Kim Man Deok) 2010. július 2-án
(28 évesen) ment férjhez a vele egyidős Shim Jae-lim színpadi színészhez.
Egy fiúk van.



Kim Yun-jin (Harmony) 2010. március 28-án (36 évesen) ment férjhez
a vele egyidős Park Jeong-hyeok filmproducerhez, korábbi menedzseréhez.
A kép a Tokiói Nemzetközi Filmfesztivál megnyitóján készült 2010 októberében.



Ahn Jae-hyun (Snow Lotus) és Ku Hye-sun színésznő
2016. május 21-én kelt egybe (a férj 29, a menyasszony 31 évesen).
Ahogy azt korábban is ígérték, nem tartottak nagyszabású esküvőt,
helyette a feltételezett költségeket egy gyermekkórház javára ajánlották fel.
 esküvői pillanatok



Lee Chang-hoon (Do You See Seoul?) 2008. szeptemberben
(42 évesen) vette el 16 évvel fiatalabb civil párját.
esküvői pillanatok

 


Shin Sung-rok (The King's Face, The Prison) 2016. június 17-én
(34 évesen) vette el feleségül civil párját Hawaii szigetén.
2016. november 29-én kislányuk született.
esküvői fotók
esküvői pillanatok



Kim Ha-neul (Almost Love, Don't Forget Me, Paradise) 2016. március 19-én
(38 évesen) ment férjhez egy tőle 1 évvel fiatalabb üzletemberhez.
esküvői pillanatok



Lee Eun-sung (The Old Garden) 2013. június 26-án (25 évesen)
férjhez ment a 16 évvel idősebb Seo Taiji énekes-szövegíró-zenei producerhez.
2014. augusztus 27-én lányuk született.



Jung Suk-won (The Prison, The Tiger) 2013. június 2-án (28 évesen)
elvette feleségül az 1 évvel fiatalabb Baek Ji-young énekesnőt.
esküvői pillanatok



Shin Sung-woo (Dear My Friends) 2016. december 12-én
(49 évesen) 4 év randizás után elvett egy 34 éves hölgyet.
esküvői pillanatok



Uhm Ji-won (Missing Woman) 2014. május 27-én (36 évesen) férjhez ment
Oh Young-wook építészhez, aki művészettel és utazással kapcsolatos könyvek szerzője is.



Kim Jung-hwa (Spy Girl, Seondal: The Man who Sells the River) 
2013. augusztus 24-én (30 évesen) hozzáment
Yoo Eun-sung keresztény zeneszerzőhöz és misszionáriushoz.
Először akkor találkoztak, amikor mindketten a Food for the Hungry International
(Ételt az éhezőknek!) nevű nemzetközi segélyszervezet jószolgálati nagykövetei lettek.
Fiúk 2014. június 14-én született Atlantában, Georgiában.
esküvői pillanatok



Nam Sang-mi (Spy Girl) 2015. január 24-én (30 évesen)
férjhez ment egy vele egykorú üzletemberhez.
2015. november 12-én kislányuk született.



Kim Hee-sun (Wanee and Junah) 2007. október 19-én
(30 évesen) férjhez ment Park Joo-young csebol üzletemberhez.
2009. január 21-én lányuk született.
esküvői pillanatok



Lee Na-young (Who Are You?) 2015. május 30-án (36 évesen) férjhez ment
Won Bin 37 éves színészhez egy szűkkörű, privát ceremónia
keretében férje szülővárosában, a Gangwon tartománybeli Jeongseonban.
2015. december 19-én fiúk született.
esküvői pillanatok



Jo Yoon-hee (The King's Face) 2017. május 2-án (34 évesen)
2 havi randizás után férjhez ment Lee Dong-gun (36 éves) színészhez.
A The Gentlemen of Wolgyesu Tailor Shop c. sorozat befejezése után
kezdtek el együtt járni, az esküvőn pedig már első gyermeküket várták.
esküvői hír



Lee Sang-woo (Almost Love) 2017. június 9-én
(37 évesen) elvette Kim So-yeon (36 éves) színésznőt.
esküvői pillanatok



Cha Tae-hyun (BA:BO) 2006. június 1-én (30 évesen)
vette feleségül középiskolai szerelmét, a dalszövegíró Choi Seok-eunt.
Egy fiúk és két lányuk van.
esküvői képek
esküvői pillanatok


 Park Hee-soon (BA:BO) 5 év randizás után, 2015. júniusban (45 évesen)
kötötte össze hivatalosan az életét Park Ye-jin (34 éves) színésznővel.
A házasságkötés után egy évvel tartottak egy kis esküvői partit,
ahová a közeli barátokat hívták meg.



Park Ha-sun (BA:BO) 2017. január 22-én (29 évesen) ment hozzá
Ryu Soo-young (37 éves) színészhez. Őszre várják első gyermeküket.
esküvői képek
esküvői pillanatok



Jeon Mi-seon (BA:BO) 2006. december 2-án (36 évesen)
 ment férjhez Park Sang-hoon operatőrhöz.



Kim Hee-ae (Thread of Lies) 1996-ban (29 évesen) ment férjhez
Lee Chan-jinhoz, a DreamWiz webportál vezérigazgatójához.
Két fiúk van.
esküvői pillanatok



Jung Woo (The Himalayas) 2016. január 16-án (35 évesen) elvette feleségül
Kim Yoo-mi (36 éves) színésznőt. 2016. december 15-én kislányuk született.
esküvői pillanatok



31 megjegyzés:

  1. Birim, nagyon jó lett ez a celebesküvős összeállításod is! :))
    Reméljük gyakran kell majd bővítened... ami azt is jelentené, hogy a fordításaid száma is tovább növekszik, ill. azt, hogy egyre több benne szereplőre is rátalált a boldogság. <3 <3

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, Unnim. Nekem is jó érzés így látnom őket, mosolyogva, boldogságtól ragyogva.
    Igen, ez egy olyan oldal, amit remélhetőleg majd bővíteni kell. Akár azért, mert az újabb fordításokkal újabb színészek jönnek képbe, akár azért, mert a régebben lefordított filmek szereplői életében magánéleti változás következik be.

    VálaszTörlés
  3. jó látni így összegyűjtve, köszönöm

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, Yola. Remélem, hogy lesz még mivel bővítenem. Két kisbaba mindenesetre már úton van. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a gyüjteményt ..jó volt nagyon jó látni Őket..

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szívesen, Zsuzsianyu. Máris bővítettem rajta, beleírtam azt is, hogy hány évesen szánták el magukat a döntő lépésre.

    VálaszTörlés
  7. Lee Sun Gyun és Jeon Hye Jin esküvőjéről van 11 perces rendesen összevágott videó is a ceremóniáról, amit a saját stábjuk készített. Nem semmi esküvő volt! :-) Itt megnézhetitek:
    http://leesungyun.mindenkilapja.hu/html/26083164/render/wedding-eskuvo-2009-05-23

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a linket Lee Sun-gyun esküvőjéhez, Auguszta. Kicseréltem az általad megadottra.

      Törlés
    2. Láttam, de csak azt az egy videót linkelted be, pedig a honlapon sokkal több videó- és képanyag van összegyűjtve a sajtótájékoztatótól, az esküvői meghívón át a ceremóniáig. Azt hittem arra írtad, hogy kicserélted a linket.

      Törlés
    3. Beraktam most már azt a linket is, Auguszta. Valóban sok kép és videó van összegyűjtve, szép munka.

      Törlés
  8. Nov. 23. körüli hír, hogy Lee Bo-young 10 hetes terhes. Ezek szerint nyárra várják első kisbabájukat.

    VálaszTörlés
  9. Lee Min-jung és Lee Byung-hun áprilisra várják első kisbabájuk érkezését. A hírt a színésznő ügynöksége jelentette be január 19-én.

    VálaszTörlés
  10. Március 31-én megszületett Lee Min-jung és Lee Byung-hun kisfia.

    Arról kissé lemaradtam, hogy január 10-én pedig megszületett Kwon Sang-woo és Son Tae-young kislánya.
    Sok boldogságot kívánok mindnyájuknak!

    VálaszTörlés
  11. Április 12-én megszületett Kim Yoo-jin (Eugene) és Ki Tae-young kislánya.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Biri!

    Nagyon tetszett ez az összeállítás! :)
    Főleg Cha Seung-won, 22 évesen. :) Még nem volt "macsós" Aranyosak.
    Üdv: Najang

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, kedves Najang. Bevallom őszintén, hogy én Cha Seung-wont ilyen fiatalon alig ismertem meg.

      Törlés
  13. Én is. :)) A mostani fizimiskája jobban tetszik. :)

    Najang

    VálaszTörlés
  14. Hát, nem is tudom. Teltebb, mosolygósabb volt az arca régen. A "Hwajung"-ban igen savanyú az ábrázata Gwanghae királyként.

    Közben Unni felhívta a figyelmemet arra, hogy Kim Yeo-jin színésznőnek (a sorozatban Gae-shi alakítója) egy híres TV-producer a férje. Nehezen leltem a nyomára, esküvői képet sem találtam róluk, viszont megtudtam, hogy a házasságuk 8. évében fiúk született.

    Mivel Jang Hyuk feleségét is ugyanígy hívják, friss hírre bukkantam: nekik két hete, ápr. 30-án a két fiú után kislányt hozott a gólya.

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen az újabb híreket Jang Hyuk kislányához gratulálok.

    VálaszTörlés
  16. Tegnap megszületett Ji Sung és Lee Bo-young kislánya. Gratulálok és jó egészséget, sok örömet kívánok a családnak!

    VálaszTörlés
  17. Birim, köszönöm a frissítést, Ahn Jae-hyun (Snow Lotus) esküvői képeit.
    Jó lenne egyébként valamit kitalálni arra vonatkozólag, hogy hogyan lehetne jelezni a frissítéseket, hogy észrevehetőbb legyen.
    Ha ma nem került volna szóba, akkor bizony nem tűnt volna fel nekem sem.
    Arra gondoltam, hogy írok egy hsz.-t, mert akik kértek erről a topikról értesítést, azok legalább észreveszik.
    Tetszett, hogy szerényebb esküvőt tartottak, és inkább nemes célra ajánlották fel a nagyobb ceremóniára költendő összeget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Unnim. Igazán figyelmes vagy. Az jutott eszembe, hogy a bevezető szöveg alá odaírom, hogy az oldal folyamatosan frissül. Így ha valaki megnézi ezt az összeállítást és olvassa, hogy időnként várható frissítés, akkor talán visszatér, hogy újra átnézze.

      Törlés
  18. Kedves Biri! Jó volt átnézni,olvasgatni a ismerős és kevésbé ismerős arcokat.Köszönöm a lehetőséget.Remélem én is,hogy tovább fog bővülni a gyűjteményed.Üdv.Magdimama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a rovat, kedves Magdimama. Igyekszem bővíteni, amint tudomást szerzek egy-egy esküvőről, gyermekáldásról.

      Törlés
  19. Biri!

    Doramán már terjed, micsoda ötlettel leptél meg bennünket. Csodálatos ötletekkel lepsz meg bennünket, mert hiszen mindenkit érdekel színészeink magánélete, ha csak egy pillantásra is.
    És a kis utódok.
    Mocsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mocsi, most néztem a dátumot, és látom, hogy néhány nap híján két éve indítottam ezt a topikot, a blog indulása után pont egy héttel. Azóta hál'istennek számos alkalommal kellett frissítenem, mert jöttek az újabb esküvők és babák.
      Örülök, ha másnak is tetszik. Érdemes az Érdekességek menü egyéb topikjaiban is bóklászni.

      Törlés
    2. Néhány linket lecseréltem, mert azóta törlődtek a videók. Elvileg most mindegyik működik.

      Törlés
  20. A DA-n találtam a hírt, hogy Shin Sung-rok tegnaptól egy kislány boldog édesapja. Ezért idelátogattam és gyönyörködtem az esküvői képekben. Nagyon klassz gyűjtemény.
    Kedves Biri, köszönöm az infót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ido!
      Örülök, hogy tetszik. Érdemes időnként visszajönni ebbe a topikba, mert folyamatosan frissítem, amint megtudok valami jó hírt.

      Törlés
  21. Kedves Biri!
    nagy örömmel néztem végig ezt a szép összeállításodat. Öröm látni a boldogságukat, és a babák érkeztét, életük legszebb pillanatait.
    köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is nagyon szívesen, kedves Juud. Időnként én is újra és újra végignézem, hogy gyönyörködhessek bennük. Remélem, hogy még sokáig lesz mivel bővítenem.

      Törlés