2014. november 12., szerda

Song Il-gook, a szuper apuka

Utólag szerkesztve:
2015. március 16-án a hármas ikrek születésnapja alkalmából elkészítettem az alább tárgyalt videó magyar feliratát. A Sorozatok menüben megtalálható.

*
Hálásan köszönöm Unni2011-nek, hogy annak idején megosztotta velem ezt a videót.  
12:50-től 33:40-ig, valamint 66:40-től 78:50-ig lehet megnézni, hogyan pátyolgatja a híres színész a három csemetéjét. Íme, a mindennapok hőse:
 szuper apuka

A fentebb linkelt videó nem mindig indul el, viszont Timbo küldött nekem egy you tube-os linket, amin ugyanez látható  13:10-től 33:50-ig, valamint 1:06:50-től 1:18:56-ig angolul feliratozva:
 "Superman visszatér" 34. rész


Auguszta küldte ezt a you tube-os lejátszási listát, amin az első résztől kezdve meg lehet tekinteni angol felirattal a sorozatot. Song Il-gook és a hármas ikrek a 34. résztől jelennek meg:
"Superman visszatér" lejátszási lista
 

Yola küldte a linket; (megbízható) Daehan, (cuki) Minguk és (szabad szellemű) Manse elérhető itt a facebook-on.

16 megjegyzés:

  1. Ezt a műsort én is imádom, már végignéztem az egészet. Sajnos YouTube-ra angol felirattal csak kb. 3 héttel később rakják fel a részeket, de Dailymoition-ön már vasárnap este, de hétfőn mindenképpen megnézhető az aznapi rész csak angol felirat nélkül.
    A hármasikreket is nagyon csípem, de az igazi kedvenceim az ikrek, mert ők egy évvel fiatalabbak, valamint az első adástól szerepelnek, míg a 3 lurkó csak a 34. résztől.

    Az 53. részben 2014.11.23-án az ikrek és a hármasikrek együtt szerepeltek:
    http://www.dailymotion.com/video/x2auzah_%EC%8A%88%ED%8D%BC%EB%A7%A8%EC%9D%B4-%EB%8F%8C%EC%95%84%EC%99%94%EB%8B%A4-e53-141123-part1_fun
    http://www.dailymotion.com/video/x2auzbs_%EC%8A%88%ED%8D%BC%EB%A7%A8%EC%9D%B4-%EB%8F%8C%EC%95%84%EC%99%94%EB%8B%A4-e53-141123-part2_fun

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha bemásoljátok a linkeket a böngészőbe, az automatikusan vissza fogja alakítani a koreai karaktereket és beadja a videót. Legalábbis nálam úgy csinálta. :-)

      Törlés
  2. Köszönöm, Auguszta, én sajnos hiába másolom be, "Error 404 Page Not Found" az üzenet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az érdekes, mert én most is megpróbáltam, bemásoltam mindkét linket Google Chrome-ba és simán megnyitotta Dailymotion-ön a videókat.
      Esetleg próbáld így keresni Google-ben, ez a videók címe:
      슈퍼맨이 돌아왔다.E53.141123.Part1
      슈퍼맨이 돌아왔다.E53.141123.Part2

      Törlés
    2. OK, megvan, Auguszta. Ma nem fogom tudni megnézni, de holnap sort kerítek rá. Berakom majd a linkeket a topikba kattintósra, és megírom, hogy mikor láthatók a hármasikrek (ha valaki esetleg csak a SIG-lurkókra lenne kíváncsi). :)

      Törlés
    3. Ebben a YouTube lejátszási listában benne van angol felirattal az összes rész, vagyis most az 51. részig, ma viszont már az 54. rész ment adásban, de hetente felraknak ide is egy-egy részt, csak 3 hetes csúszásban.
      http://youtu.be/veFdtxdsEG0?list=PLMf7VY8La5RFIeOyIZ5IOm68WVb7c2dyT

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, Auguszta. Beraktam a linket a topikba. Most aztán lehet csemegézni az epizódok között.

    VálaszTörlés
  4. Szia Biri!
    Nem tudom abba hagyni, ez van röviden. Igaz én végig nézem az elejétől a végéig! Döntöttem az én kedvencem Minguk!Nekem nagyon be jön az, hogy ilyen sokat foglalkoznak a kicsinyeikkel és a játszó szobák is szuperek! Nem koloniál bútorzattal van tele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak néhány epizódba kukkantottam bele, Kati. Ám ha a The King's Face fordításának a végére érek, rendesen belevetem majd magamat.

      Törlés
  5. Üdvözlet mindenkinek!
    A "The return of Superman" sorozatnál bájosabb, kedvesebb és tanulságosabb valóság-show nincs a világon!
    Az idén már Eom Tae Woong színész is szerepel a másfél éves kislányával.
    Ha valaki szeretné letölteni a részeket és az angol feliratot, a youtube mellett a freekoreandramas-ról is megteheti (hétfőn, de legkésőbb kedden már fenn van):
    http://freekordramas.blogspot.ru/2014/04/the-return-of-superman.html#more

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Cru, hogy megosztottad velünk a letöltő linket. Nahát, nem is tudtam, hogy már Uhm Tae-woong is benne van a kislányával. Biztosan ők is nagyon aranyosak.

      Én egyébként csodálkoztam azon, hogy Song Il-gook belevágott ebbe a sorozatba, azt hittem, hogy jobban félti a magánéletét. Az esküvőről is olyan kevés kép szivárgott ki annak idején, bizonyára a feleség kívánsága miatt. Úgy látszik, hogy az anyuka a gyerekeivel kapcsolatban másképp gondolkodik, vagy az apuka szerette volna nagyon, és sikerült meggyőznie az asszonyt.

      Törlés
    2. Kedves Biri!
      Valahol azt olvastam, hogy Song Il Gook felesége köztisztviselő (bíró) és az ő védelmében nem mutatja a kamera.
      Nyilván van forgatókönyv és összevágják a részeket, de három dolog így is elgondolkodtató számomra ebben a sorozatban:
      -Nagyon ügyesen összekapcsolják az országimázs építésével az eseményeket, gyönyörű és érdekes helyekre viszik el a szereplők a gyerekeiket.
      -A gyerekeknek kedvesen, türelmesen de rendkívül következetesen tanítják a társas érintkezés szabályait. A tisztelettudó magatartást (köszönés, beszédmód, kérés, stb.) már a születésüktől mutatják és el is várják.
      -Az igazi Édesanyák és az Édesapák mindenütt a világon nagyon hasonlóan gondolkodnak. :)))

      Törlés
    3. Kedves Cru!
      Igen, tudom, hogy SIG felesége bíró. Nem tudom, hogy ez Koreában mennyire zárja ki a közszereplést. Vajon ennyire tiltják nekik, vagy mindez a nő személyes kívánsága? Szerintem az esküvő óta egyetlenegyszer sem láthattuk a feleséget (de még azokon a képeken sem kivehető).
      Érdekes összehasonlításként jutott az eszembe George Clooney neje; Amal Alamuddin, aki a nemzetközi jog szakértőjeként híres és elismert alakja az angol igazságszolgáltatásnak. Az ő esetükben nem mondanám, hogy fukarkodnának a közös képekkel.

      Törlés
  6. Most kukkantottam bele a 62. részbe:
    https://www.youtube.com/watch?v=LBJ0K6J_Xbg&list=PLMf7VY8La5RFIeOyIZ5IOm68WVb7c2dyT&index=65

    Érdemes figyelni 28'30"-tól, ahogy ezt mondja Song Il-gook az ikreinek:
    "Emlékszem erre a helyre. Ez az, ahol először jelentem meg az "Emperor of the Sea" sorozatomban. Innen jöttem elő. Ősz volt és hullottak a ginkófa levelei. Soo Ae ott állt. Ezen a helyen találkoztunk először felnőttként. Előjöttek az emlékeim. 10 éve már."

    Utána odamegy egy vitrinhez, és mutatja a kicsiknek, hogy az ott apa keze. "Hol van apa? Hol vagyok? Hol van apa?" - kérdezi. "Te nem vagy itt. Nem vagy itt" - válaszolja az egyik kicsi.
    "Itt vagyok" - mondja Song Il-gook, ahogy rámutat egy képre, amin hosszú hajjal, páncélban látható (szerintem a "Kingdom of the Winds"-ből való). "Ez nem én vagyok? Jóképű voltam akkoriban."
    "Hol van apa?" - kérdezi az egyik gyerkőc. "Itt van apa!" - feleli SIG. "Itt?" - kérdezi a kicsi. "Itt, itt vagyok" - feleli apuka. "Az nem te vagy" - jön a lehengerlő válasz.

    VálaszTörlés
  7. Birim, az a hír járja, hogy a SIG ikrek visszatérnek a 155. és a 156. részben.♥♥♥
    Láttam is egy kis összeállítást erről, hogy nyúzták az apjukat, szó szerint a "fejére nőttek". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Unnim, nagyon köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet. Próbáltam utánakeresni és a soompi szerint a nov. 13-án vetítendő speciális, a show 3. évfordulóját megünneplő epizódban fognak majd szerepelni. Lehet, hogy jövő márciusban az ikrek születésnapjára nem is egy, hanem két résszel kellene készülnöm?

      Törlés