2014. november 12., szerda

Ha Neul-Bit, a Magyarországon élő koreai zongoraművész

4 megjegyzés:

  1. Szia Biri!
    Köszönöm, hogy megnézhettem általad ezt a videót, igazán tanulságos és érdekes volt. Eddig én csak a levelezőbarátaimtól tudtam ezt-azt és a fordított sorozatokból-filmekből, de fordított esetben is érdekes volt ezt látni, az ő szemszögükből.
    Továbbá most tévedtem csak ide, de már látom, hogy érdemes lesz maradnom, remek a blogod:) Kíváncsi vagyok a fordításaidra is, előre is köszönet a munkádért, és "Fighting" a továbbiakhoz!
    Üdvözlettel,
    Szurkea

    VálaszTörlés
  2. Szia Szürke Angyal! (Remélem, nem lőttem mellé és a "Szurkea" téged takar.)

    Az 1. videót annak idején az azsiaekkovei oldalon fedeztem fel, a folytatásra már rákerestem. El is mentettem magamnak a címeket, hogy másnak is tudjam ajánlani. Most, hogy blogom lett, ide is kiraktam. Szerintem is tanulságos.

    Csemegézz csak nyugodtan a fordításokból! Épp azért döntöttem úgy, hogy önálló blogot nyitok, mert már elég sok feliratom összegyűlt és szerettem volna egy helyen látni őket.

    Minden jót: Biri

    VálaszTörlés
  3. Kedves Biri!
    Szabin vok és tudtam egy kicsit bogarászni az oldaladon. Nagyon tetszett ez a dokumentumfilm. Igaz, néhány évvel ezelőtt készült, de az üzenete örök: az ÉN és a MÁSIK közötti különbség minden esetben áthidalható, ha azt mindkét fél akarja, ha mindketten nyitottak egymásra.
    Köszönöm szépen, hogy itt megjelenítetted és így -Neked köszönhetően- láthattam!
    Ir-csi

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, Ir-csi. Egyébként nem él már Magyarországon, 2012-ben visszaköltözött Koreába. Amikor a koreai-magyar kapcsolatok létrejöttének 25. évfordulóját ünnepelték 2014. október 20-án Szöulban, akkor ő is játszott a magyar nagykövetség és a Koreai Liszt Társaság szervezte gálakoncerten:
    http://www.hirado.hu/2014/10/19/a-magyar-del-koreai-kapcsolatokat-unnepeltek-szoulban/

    VálaszTörlés