2014. november 14., péntek

Han Soo-yeon, a Magyarországon gyerekeskedő koreai színésznő

A Pure Love c. sorozat sztárja 1990-ben, 6 évesen költözött az édesanyjával és a nővérével Magyarországra, és 15 éves koráig itt élt. Ma is Magyarországot tartja második hazájának.

Teszár Dávid vele készült interjúja itt olvasható:
Csing Csang Csungnak csúfoltak

Ebben a cikkben ott a videó, amin meghallgathatjuk, hogyan szólal meg magyarul abban a bizonyos sorozatban:  
Magyarul cseszi le kollégáit a koreai Szomszédok hősnője

Idén februárban ő volt a műsorvezetője a dél-koreai EBS televízió négy részes, Magyarországról szóló utazós dokumentumfilm-sorozatának:

videó 1. rész Budapest

videó 2. rész Hortobágy

videó 3. rész Eger, Tokaj, Hollókő

videó 4. rész Balaton, Mohács, Sümeg, Hegyestű, Tapolca, Hévíz

2 megjegyzés:

  1. Kedves Biri!
    Nagyon tetszik az oldalad, gratulálok hozzá!
    A videókból az első részt már láttam, kerestem a többi részt is, de nem találtam, jó, hogy most megnézhetem. Amit láttam nagyon tetszett, mert olyan részét mutatta meg Budapestnek, aminek egy részéről szerintem még mi itthoniak sem hallottunk. Legalábbis erre Makó felé nem jutott el a híre.
    Köszönöm, hogy most megnézhetem.

    VálaszTörlés
  2. Kedves szokola!

    Örülök, hogy elnyerte az oldal a tetszésedet és nagyon szívesen a dokumentumfilm linkjeit. Nekem is tetszett, hogy Budapestből nem a szokásos nevezetességekre hívta fel a figyelmet, hanem a kevéssé ismert, szokatlanabb dolgokra (hőlégballonozás, vízibusz, barlangtúra). A hajdanvolt kőbánya alatti pincerendszerben tett látogatás pedig azért is érdekes volt a számomra, mert - bár közel lakunk Kőbányához - én is épp nemrég jártam ott a családdal (a Kulturális Örökség Napjai alatt szoktak szervezett túrákat tartani).
    Nagyon aranyos és közvetlen ez a színésznő. Látszott, hogy milyen könnyen megnyíltak neki az emberek.

    Egy valamit azért hiányoltam ebből a 4 részes sorozatból; az igazi, autentikus magyar népzenét, aminek nincs párja a világon. Néha hallható volt egy kis gipsy zene, de egyébként a kísérő zene általában valamilyen angol nyelvű sláger volt.

    VálaszTörlés