2014. november 9., vasárnap

U-Turn

U-TURN ~ Teljes fordulat
유-턴


Műfaj: romantikus dráma, fantázia
Epizódok száma: 4 (5 perces részek)
Sugárzás: 2008. április 1. - április 18. Orion Cinema Network (OCN), Dél-Korea

Rendező, forgatókönyvíró: Jang Jin
Producer: On Media, Ssang Yong Motors

Szereplők: 
So Ji-sub – Ji-sub, zenei producer
Lee Yeon-hee – Yeon-hee, a titokzatos lány
Ryu Seung-ryong – Yong
Ryu Duk-hwan – Hwan

Ji-sub zenei rendező egy felvételről tart hazafelé az autójával, amikor hirtelen döccenést érez. Az autót megállítva döbbenten veszi észre, hogy a csomagtartójában egy ismeretlen ifjú hölgy fekszik.  A lány azonban semmire sem emlékszik. Vajon ki ő, hogyan és milyen céllal került az autóba?


magyar felirat és fórum

A magyar felirat elkészültének ideje: 2013. november 29.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Biri! Köszönöm Neked ennek a gyöngyszemnek a fordítását is.Eddig valahogy elkerülte a figyelmem. Bár rövid volt,de "velős". Nem kapcsoltam rögtön, hogy ez tulajdonképpen reklámfilm.A zenéje fantasztikus és annak a képei a történet összefoglalása, gyakorlatilag reklám nélkül. Köszönöm,hogy fordítottad és feltetted a videókat és a zenét.(Nélküled valószínűleg nem nézem meg és azt most már sajnálnám) Zsike

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsike!
      Jó érzés, hogy ilyen örömet tudtam neked a feliratával szerezni.

      Törlés
  2. Kedves Biri! Valahogy nem szerettem eddig SJS, talán mert az első sorozat, amit vele láttam, az I am Sorry..., éppen rossz passzban ért, és nem bírtam végig nézni. Azóta rájöttem, hogy más filmjei már tetszenek, és elkezdtem őket keresgélni. Köszönöm a fordításodat. Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Enikő!

      Nagyon szívesen. Van még ezen kívül egy rövid tévéjáték, amit fordítottam tőle, az 1998-ban készült Cherished Memories (Dédelgetett emlékek). Ebben egész fiatalon, 21 évesen látható.

      Törlés
  3. Köszönöm a sorozatot a filmet és a feliratot is.
    Egyik kedvenc szinészem SJS.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Sarolta. A fentebbi hozzászólásban már írtam, de neked is megemlítem, hogy ha ennyire kedveled So Ji-subot, akkor itt a blogban a Rövid tévéjátékok menüben találsz egy másikat is, amiben egész fiatalon látható. Cherished Memories (Dédelgetett emlékek) a címe.

      Törlés