2014. november 9., vasárnap

It's Me, Grandmother

IT’S ME, GRANDMOTHER 
 ~ Én vagyok az, nagyi
나야, 할머니 / Naya, Halmeoni



Műfaj: dráma, Best Theatre
Epizódok száma: 1
Sugárzás: 2010. szeptember 26. MBC Dél-Korea

Rendező: Jung Dae-yoon
Forgatókönyvíró: Jung Hae-ri

Szereplők:
Na Moon-hee – Kim Young Choon (nagymama)
Nam Ji-hyun – Park Eun Ha (diáklány)
Lee Ah-hyun – nagynéni
Jo Hee-bong - unokaöcs

Angol felirat: Chingu Fansubs
Translations: Asian Chingu, Timing & Editing: Aussie Chingu/J2

Hogyan képes megváltoztatni egy beteg nagymama szeretete annak a nehéz sorsú diáklánynak az életét, aki az unokájának hazudja magát? Könnyfakasztó történet nagymamáknak, akik soha nem szűnnek meg anyák lenni, édesanyáknak, akikből majd nagymama válik,  és unokáknak, akik szeretnének egyszer anyák és nagymamák lenni. Tanulsággal szolgálva életük párjainak, az érző szívű férfiaknak is.

Díj:
Na Moon-hee ezért az alakításáért a 2011-es VI. Szöuli Nemzetközi Dráma Díjátadón elnyerte a legjobb színésznő díjat.


A magyar felirat elkészültének ideje: 2013. január 24.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Biri!

    Most találkoztam ezzel a filmmel. Köszönöm a fordítását. Rövidesen megnézem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Werzsi. Nekem nagy kedvencem.

      Törlés
  2. Kedves Biri!

    Nagyon szépen köszönöm a remek munkádat. Annyira meghatott ez a rövid kis special.
    Na Moon Hee színésznővel már több sorozatban, filmben is találkoztam és a kedvenc színésznőim egyike, bár az idősebbek generációjából, számomra a mindenkori favorit
    Kim Young Ok "a nagymama" marad.
    Szép, és valóban tanulságos történet, nosztalgiával töltött el, miközben néztem.
    A színésznő sajátos stílusa remekül illett a karakterhez, kiemelkedő játéka könnyeket csalt a szemembe. Emlékezetes élmény volt.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Bria!

    Nagyon örülök, hogy felfedezted magadnak ezt a speciált. Szerintem egy kis gyöngyszem, nagyon megható és elgondolkodtató. Na Moon-hee szívbe markoló játéka méltán érdemelt díjat.
    Egyébként nekem ő a kedvenc koreai színésznőm. Legelőször a The Water Bloom (Moszatfalva lakói) fordítása kapcsán találkoztam vele, amit SIG miatt feliratoztam, de egyértelműen ez a színésznő vitte a hátán a sorozatot. Ebben annyira megkedveltem, hogy utána rákerestem néhány munkájára. Így jött képbe ez a speciál, illetve ha jól számolom, akkor már négy mozifilmjéhez is készítettem fordítást: Harmony - Harmónia (amiben szintén lélekemelő, drámai alakítást nyújt), a nagy sikerű Miss Granny - Nagyi kisasszony, a You Are My Sunshine - Te vagy nekem a napfény, bár ebben nincs sok szerepe, valamint a Mission Possible: Kidnapping Granny K - Lehetséges küldetés: K nagyi elrablása, ami elsőre talán kissé bugyutának hathat, de a színésznő játéka majdnem mindent képes feledtetni.
    Szeretettel ajánlom ezeket is a figyelmedbe, ha ismét valami rövidebbhez támad kedved.

    VálaszTörlés