2017. január 25., szerda

Bride in Sneakers

BRIDE IN SNEAKERS ~ Menyasszony edzőcipőben
운동화를 신은 신부 / woon-dong-hwa-leul sin-eun sin-boo


 

Műfaj: vígjáték, Drama Special
Epizódok száma: 1
Sugárzás: 2014. december 7. KBS2

Rendező: Lee Eun-jin
Forgatókönyvíró: Yoo Jung-hee

Original translations: KBS World
Transcriber/Timer: huyie

Szereplők:
Lee Chung-ah - Park Bo-gyeong (menyasszony)
Kim Jin-woo - Kang Hui-sun (képregényrajzoló)
Lee Yi-kyung - Gyu-cheol (vőlegény)
Shin Bo-ra - Mi-jeong (a menyasszony barátnője)
Ri Min - taxisofőr


A jó téma nem hull csak úgy egy képregényrajzoló ölébe. Vagy mégis? Hui-sun metróval utazik késő este, amikor a szerelvénybe beszáll menyasszonyi ruhában egy edzőcipős lány. Mint utóbb kiderül, a vőlegénye az esküvői szertartás kellős közepén lépett le. A csalódott menyasszony elindul, hogy megkeresse és számon kérje hűtlen párját, Hui-sun pedig kapva kap az alkalmon és a nyomába szegődik. Kalandos útjuk során végül megtudjuk, hogy miért is hagyott ott csapot-papot a vőlegény, és valóban olyan peches-e a menyasszony, mint amennyire azt képzeli magáról.

előzetes

felcsendülő betétdalok:
0:37-től Red Chair: Ninano Nanoni
44:44-től One Sweet Day: You in my Heart
54:30-tól Ailee: Don't Touch Me
1:05:18-tól Autumn Vacation: First Love

videó (1.1 GB, a komplettből az utolsó)

videó és magyar felirat (470 MB, a komplettből az E116-os)


magyar felirat

A magyar felirat elkészültének ideje: 2017. január 25.

36 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm ezt a szép kis filmet.Kellemes kikapcsolódás volt.stefi65

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Stefi. A hozzászólásod időpontjából ítélve úgy látom, hogy a megjelenés után fél órával már el is kezdted nézni. Örülök, hogy kellemes kikapcsolódást nyújtott számodra.

      Törlés
    2. Igen, későn fekvő vagyok és ezt a filmet már vártam így gyorsan meg is néztem.Igazán tetszett.Köszönettel:stefi

      Törlés
    3. Ó, de örülök neki! Amúgy miért vártad? Láttad esetleg a decemberben fordított "I Introduce my Father" végén levő előzetesét és amiatt? Vagy a főszereplőket kedveled? Én eddig még semmiben sem láttam őket, de ebben nagyon szimpatikusak voltak és kifejezetten jól játszottak, szerintem.

      Törlés
    4. Igen láttam és annak a végén volt az előzetese.Az előbbi filmben az apát játszó színészt láttam már játszani sorozatban,ez a szerep szerintem mintha neki lett volna megírva.A Menyasszon edzöcipőben c.film egyik szereplőjével sem találkoztam még ,de engem megvettek. Nagyon tetszett.

      Törlés
  2. Kedves Biri!
    Ismertetője szerint egy aranyos történet és van benne rejtély is, köszönöm szépen a feliratot és a filmet, amit innen vittem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy a te érdeklődésedet is felkeltette, kedves Szildor.

      Törlés
  3. Kedves Biri!
    Köszönöm szépen a mostani munkádat is!
    Látom Te is fáradhatatlan vagy! Ennek nagyon örülök!
    További szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Biri!
    Köszönöm a munkádat, köszi, hogy mindig találok nálad egy kis szórakozást!
    Picike

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen Birikém.
    Jó éjszakát mindenkinek.

    VálaszTörlés
  6. Nektek is nagyon szívesen, kedves Erika, Picike és Ildikó.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Biri !

    Köszi a Megás linket amit küldtél mert nem találtam egyéb letöltést, a Yutun fenn van de időziteni kell hozzá és az még nem mindig sikerül nekem. Torrentes oldalon meg nem vagyok fenn.

    Igy köszi megnézem még ma este.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Sarolta!

      Nagyon szívesen. Nyilvánossá nem tehetem, de olvastam a DA-n levő topikjában, hogy érdeklődsz eziránt a tévéjáték iránt, azért küldtem el neked.

      Törlés
  8. Kedves Biri !
    Köszönöm az újabb munkádat

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen a feliratot!

    VálaszTörlés
  10. Kedves Biri!Az ismertetőd alapján felkeltetted az érdeklődésem úgy gondolom jónak ígérkezik ezért "vittem a feliratot".Nagyon köszönöm Neked a fordítását.Kellemes hétvégét kívánok!Üdv.Erika

    VálaszTörlés
  11. Kedves Biri!
    Köszönöm a filmet. Igazán nagyon tetszett. Mindkét szereplővel találkoztam már. Kim Jin Woo-t a Queen Inhyun's Man sorozatban és a I Remember You 2 részes filmben, míg Lee Chung Ah-t a Flower Boy Ramyun Shop és a Lucky Romance sorozatokban láttam. Még egyszer köszönöm. Szép hétvégét. Ági

    VálaszTörlés
  12. Kedves Biri !

    Köszi e kedves film forditását.
    Ahogy kezdődik ....az élet irja a legjobb történeteket.

    Szép hétvégét.

    VálaszTörlés
  13. Kedves Biri ! Köszönöm a fordítást ..mégiscsak kiderült a kapart cetli mennyivel értékesebb ! Remek volt !

    VálaszTörlés
  14. Szívesen a fordítást, kedves Eleva, Schwiegel és Erika.

    Kedves Ági, Sarolta és Zsuzsianyu!
    Nagyon örülök, hogy már meg is néztétek és tetszett is nektek. Ági, köszönöm, hogy megírtad, hogy miben láttad eddig a két főszereplőt. A felsorolásodból rájöttem, hogy a képregényrajzolót megszemélyesítő Kim Jin-woót régebben én is láttam már az "I Remember You" c. 2 részes tévéjátékban. Sajnos nem tudok ismét belekukkantani, mert annak idején akkora baromságnak tűnt, hogy utána töröltem a gépemről.

    VálaszTörlés
  15. Kedves Biri!
    Kedvelem ezeket a kb. egy órás "szösszeneteket"! Nem húzzák-vonják a cselekményt, és tudod, hogy a végére kapsz valamit! Nekem tetszett ez a történet - egy kicsit kifigurázta a "rákos" sorozatokat, de nem gondoltam volna, hogy mi az igazi indok. ... valahogy még mellbevágóbb volt talán, mint a többi lehetőség.
    A képregény részletek - akár a melegítős-hamburgeres is :D - aranyosak voltak.
    Köszönöm a munkád, s hogy megosztottad velünk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Blackfield!
      Nagyon szívesen, örülök, hogy te is megnézted. Köszönöm a visszajelzést.

      Jó egyébként a Drama Special sorozatból ez a 27 darabból álló 2014-es évfolyam. Eddig 7-hez készült közülük magyar felirat, ebből jómagam 5-höz készítettem fordítást. Éppen ma néztem meg amúgy a Bomi's Room (Bomi szobája) címűt és annyira megtetszett, hogy felvettem a tervezett fordítások listámra.

      Törlés
  16. Kedves Biri! Most jutottam el odáig, hogy sikerült megnézni ezt a filmet is. Eddig nem igazán ragadták meg a figyelmemet ezek a szereplők, de ebben a filmben nagyon jó kis párost alakítottak. Köszönöm a fordítást.
    ui: Én nem biztos, hogy visszaadtam volna a szelvényt!♥♥♥
    Legyen mindenkinek szép és mosolygós napja, még ha az idő eléggé zord is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Csilla!

      Örülök, hogy te is megnézted, köszönöm a visszajelzést. Nagyon szívesen a fordítást.
      Ennyi pénzről (közel 250 millió Ft) szerintem én sem mondtam volna le. :)

      Törlés
  17. Kedves Biri!
    Aranyos volt a páros együtt. Először a srác olyan nagygyerek-nek tűnt, de alakult a végére. :-)
    Álmomban nem gondoltam volna az okot, amiért a vőlegény otthagyta a menyasszonyt az esküvőn.
    Olyan érzése volt az embernek, mintha nem is ilyen rövid idő alatt játszódna, mint amit mutattak. A végén ahogy beszélgettek telefonon, a fiú szines a lány régies háttérrel, szépen szimbolizálta merre is tart a kapcsolatuk. Megmosolyogtam, mikor a srác szedte ki a lány hajából a csatokat. Épp, hogy a nyelvét nem dugta ki nagy igyekezetében. :-) Szép jelenet volt az is, amikor utaztak és nézték a nagy pelyhekben hulló havat.
    Köszönöm szépen a feliratot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Ági. Szerintem is édes jelenet volt, amikor a srác kihúzta a lány hajóból a csatokat. És ahogy rácsodálkozott a kibontott hajú lányra...

      Törlés
  18. Kedves Biri!
    Nagyon köszönöm a filmet, nem csalódtam. Nehezen kezdtem el, az elején azon gondolkodtam minek is nézem, de aztán bízva a te ízlésedben, tovább néztem. Azt gondolom most már, jól tettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy végül nem bántad meg, hogy megnézted, kedves Zita.
      Szerintem egy aranyos, pozitív kicsengésű történet egy szimpatikus párról, akit ráadásul jól is alakítottak.

      Törlés
  19. Kedves Biri! Nagyon köszönöm, hogy segítségeddel megnézhettem ezt az igen aranyos kis drámát. Már maga a cím is felkelti az ember érdeklődését és a történet is tanulságos volt, úgyhogy megérte megnézni. A vége kicsit elszomorított. Én a lány helyében biztos széttéptem volna a sorsjegyet, mert a vőlegény nem érdemelte meg. Köszönöm a fordítást és a videót is! :)

    Ui: A filmezz.eun láttam a Tigrises filmedet, Daeho címmmel. Valaki feltöltötte oda. Gondoltam szólok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Hayako. Örülök, hogy meg tudtad nézni.
      Én örültem a végén, hogy ez a kedves és kifejezetten jószívű lány még idejében megszabadult attól az önző pasitól, és összetalálkozott a képregényrajzolóval, akivel sokkal jobban összeillenek. Az SMS-váltás után remélhetőleg folytatódik a kapcsolatuk.

      Köszönöm az értesítést a Daeho kapcsán. Nem lep meg, és nem is tudok ellene tenni.

      Törlés
  20. Kedves Biri!
    Nagyon köszönöm a filmet, igazad van tényleg aranyos. :-)
    babamama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Babamama!
      Nagyon szívesen, örülök, hogy aranyosnak találtad. Tavasszal készítek majd fordítást a Bomi's Room címűhöz, az is hasonló lesz.

      Törlés
  21. Válaszok
    1. Nagyon szívesen. A videóval kapcsolatban írtam neked e-mailt.

      Törlés
  22. Kedves Biri! Nagyon köszönöm a fordítást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Agacska!

      Szívesen a fordítást, remélem, hogy tetszeni fog neked. Nézz be a postaládádba, ha a videó letöltésével esetleg gondjaid lennének.

      Törlés