2015. március 16., hétfő

The Return of Superman - 34. rész

THE RETURN OF SUPERMAN 
/ Superman is Back ~ Superman visszatér
슈퍼맨이 돌아왔다


dél-koreai valóságshow, 
amit 2013. szeptemberében indított a KBS2

Hogyan birkóznak meg a hírességek azzal, amikor 48 órán át egyedül kell vigyázniuk a csemetéikre?

Song Il-gook hármas ikreinek mai 3. születésnapja alkalmából elkészítettem a 2014. július 6-án vetített 105 perces 34. rész magyar feliratát, melynek címe: Egy család születése. Ez volt az az epizód, amiben először tűntek fel.

Ismerkedésképp íme, egy szép, rövid videó, amelyben a színész gyermekként az édesapjával, apaként pedig az ikreivel látható: Seein' My Father in Me (Látom önmagamban az apámat).


34. rész:
videó (LIMO) és magyar felirat (1,2 GB)

videó (IPOP) (820 MB)

magyar felirat


Az epizód szereplői a megjelenés sorrendjében

Lee Seon-woong (művésznevén Tablo) 1980. július 22-én született dél-koreai rapper, producer, dalszerző. 2009. október 26-én vette feleségül az 1982. január 4-én született Kang Hye-jung színésznőt. Lányuk, Haru 2010. május 2-án született. A filmben szereplő másik kislány Haru unokatestvére, Haul. A lányok anyukái édestestvérek.
(Az 1.-től az 58. epizódig, azaz 2013. november 3. és 2014. december 28. között szerepeltek a műsorban.)




Jang Yoon-jeong 1980. február 16-án született dél-koreai énekesnő, az un. K-pop mulatós (trot) válfaját műveli. 2013. június 28-án ment hozzá az 1982. március 7-én született Do Kyung-wan bemondóhoz. Ebben az epizódban még terhes. Kisfiúk 2014. június 13-án született.
(A 32.-től a 39. epizódig, azaz 2014. június 22. és 2014. augusztus 10. között szerepeltek a műsorban.)





Song Il-gook 1971. október 1-én született népszerű dél-koreai színész. 2008. március 15-én vette feleségül Jung Seung-yeon törvényszéki bírónőt. 2012. március 16-án fiú hármas ikreik születtek: Daehan, Minguk és Manse.
(A 34.-től a 116. epizódig, azaz 2014. július 6. és 2016. február 7. között szerepeltek a műsorban.)



 


Lee Hwi-jae 1972. december 29-én született dél-koreai komikus, énekes. 2010. december 5-én nősült meg. Felesége Moon Jeong-won, virágkötő. Ikerfiaik, Seo-eon és Seo-jun 2013. március 15-én születtek.
(Az első speciáltól, tehát 2013. szeptember 19-től szerepelnek a műsorban.)





Yoo So-young (ismert nevén Shoo) 1981. október 23-án, Japánban született dél-koreai énekesnő, az (1997-től 2002-ig működő) S.E.S. női popegyüttes tagja. 2010. április 11-én ment férjhez Im Hyo-sung kosárlabda játékoshoz. Yu nevű fiúk 2010. június 23-án, Rayul és Rahui nevű lányikreik 2013. július 2-án születtek.
(A 34. és a 35. epizódban szerepeltek 2014. július 6-án és július 13-án.)



Choo Sung-hoon (Yoshihiro Akiyama néven is ismert) 1975. július 29-én, Japánban született dél-koreai-japán harcművész. Aranyérmet szerzett a 2001-es Mongóliában rendezett Ázsiai Cselgáncs Bajnokságon. 2009. márciusában vette feleségül az 1976. június 6-án született Yano Shiho japán divatmodellt. Kislányuk, Sarang 2011. október 24-én született.
(Az első speciáltól, tehát 2013. szeptember 19-től szerepelnek a műsorban.)




Kiegészítés:
- a 62. rész anyaga (magyar felirat, videó letöltési lehetőség,  szereplők bemutatása)
- a 116. rész anyaga (magyar felirat, videó letöltési lehetőség, szereplők bemutatása) 
- az összes epizód lejátszási listája angol felirattal a you tube-on (jobbra fent)

Kiegészítő anyag: Song Il-gook filmjei, sorozatai magyar felirattal

17 megjegyzés:

  1. Kedves Biri!
    Imádom a koreai show műsorokat, mindig örülök, ha egyet-egyet valaki lefordít. Ezt is örömmel megnézem majd. Köszönöm szépen a feliratot és a háttér információkat is.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Biri! Köszönöm a mai meglepetés feliratot és az információkat. A you tube-on bele-bele néztem, de csak Song Il-gook és Yoshihiro Akiyama volt ismert. Zsike

    VálaszTörlés
  3. Kedves Biri! Köszönöm Neked a lehetőséget, hogy lehetővé teszed azt, hogy bepillanthassak az egyik kedvencem hétköznapi életébe. szinesze

    VálaszTörlés
  4. Ó, nagyon jó érzés, hogy örömet szereztem vele nektek, kedves Ági, Zsike és Szinésze.
    Feltétlenül nézzétek meg a fentebb belinkelt Seein' My Father in Me c. videót is! Szép, megható összeállítás, amiben Song Il-gook gyerekkori fotói is feltűnnek. 0:40-nél Daehan - a legidősebb iker - kiköpött apja!

    VálaszTörlés
  5. Ebből a "sorozat"-ból sok részt megnéztem YT-n, de most előveszem ezt a részt újra - :D
    Minden tiszteletem azoké, akiknek iker gyermekeik vannak (baráti társaságunkban több ilyen pár is van, sőt olyan is, ahol két ikerpár született egymás után :D ).
    Song Il-gook eszméletlen, ahogy kerékpározik az utánfutó-konvojjal, ahogy beszélt a feleségéről és a várandós időszakról, vagy fogászati vizsgálatra viszi a piciket! :D
    Tablo-t, mint Mikulást nem lehet elfelejteni :D, a harcművész apát és nagyapát pedig akkor, amikor a kislánnyal közös "edzést" tartottak.
    ... ami valamennyi csemeténél feltűnt, hogy szépen esznek és használják az evőeszközöket.
    Nagyon szórakoztató műsor - más reality-ket nem nézek, így nincs összehasonlítási alapom -, köszönöm a munkád. :D

    VálaszTörlés
  6. Kedves Biri!
    Kiváncsi leszek majd rájuk. Eddig Song Il-gookot láttam az ikrekkel, jó lesz most felirattal nézni!
    Köszönöm szépen ezt a munkád is!

    VálaszTörlés
  7. Birim, nagyon szépen köszönöm a meglepetés feliratodat! :))
    Isten éltesse sokáig erőben, egészségben, boldogságban az ikreket a Szeretteikkel együtt!

    http://kepkezelo.com/images/aumv456cg270qe2gh1oi.jpg

    http://kepkezelo.com/images/bafaosevb1zu0qbbj1d0.gif

    VálaszTörlés
  8. Kedves Blackfield!
    Bevallom, hogy én még csak ezt a 34. részt láttam belőle, illetve a szülés miatt belekukkantottam a következőbe is, és olyan megható volt, hogy könnyeket csalt a szemembe. A The King's Face lefordítása után feltétlenül meg szeretném nézni az eddig vetítetteket. Vajon hány részes lesz?
    Nekem már ezalatt az egy epizód is alatt a szívemhez nőttek a szereplők. Song Il-guk és a felesége nagyon szépen, gondosan nevelheti az ikreket. Megadják a módját és az idejét az étkezésnek, a színész nem játék közben próbált egy-két kanál ételt becsempészni a gyerkőcök szájába. Az is nagyon tetszett, ahogyan megfegyelmezte Mansét, amiért bántotta az öccsét.
    Sarang nagyapáját is nagyon kedvelem. Hasonlít az én édesapámra, ő is így viselkedett az unokáival, amikor kicsik voltak.

    Kedves Ági!
    Neked is nagyon szívesen a feliratot. Teljék benne örömöd, miközben nézed!
    A csevegőben már megírtam, de ide is bevésem (itt legalább meg is marad), hogy a magyar felirat jóval bővebb, mint az angol srt, mert az utóbbi csak a szereplők beszédét tartalmazza, én viszont beleírtam és beleidőzítettem azokat a jópofa megjegyzéseket is, ami a videókra van írva koreai betűkkel (a you tube-os videón ezek is le vannak fordítva, szerencsére). Hogy elkerüljem a nagy katyvaszt, a megjegyzéseket zöld betűvel, a szereplők gondolatait pedig sárgával jelöltem a feliratban.

    VálaszTörlés
  9. Unnim, úgy látszik, hogy miközben írtam az előző hozzászólásomat, azalatt te is írtál. Hasonló jókat kívánok én is nekik. Sajnálom, hogy itt a megjegyzéseknél képet nem lehet megjeleníteni, mindenesetre a tortásat, amit küldtél, kirakom oldalra, legalább ma hadd legyen ott.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Biri!
    Köszönöm én is a meglepetést, hamarosan meg fogom nézni. Nem tudom benne lesz-e az a felvétel, amit pár hete láttam a you tube-on. SIG egy hétvégi bevásárláson van az ikrekkel, és ahogy azt gyakran látjuk, telefonál közben a feleségének, hogy megvegye-e ezt vagy azt. Először meg sem ismertem, annyira hétköznapi volt, csak az ikrek miatt lett "gyanús'.
    Cseppke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Cseppke. Az általad leírt jelenet nem lesz benne, bizonyára valamelyik másik epizódban látható.

      Törlés
  11. A műsornak vasárnap, 2015.03.15-én már a 69. része ment adásban, de a belinkelt YouTube lejátszási listában még csak 66. rész látható angol felirattal, mert oda 3 hét csúszással kerülnek fel az epizódok. Sajnos, a címben a epizódszám után nem a valós sugárzási időt írják, hanem a feltöltés dátumát, ezért abból is mindig ki kell vonni 3 hetet. :-)

    A 34. részben felsorolt szereplők közül, jelenleg a hármasikrek, a Lee ikrek, és Sarang szerepelnek. Haru és apukája az év elején elköszönt, helyettük 2015.01.04-én az 59. részben Uhm Tae-woong (1974.04.05.) színész, felesége Yoon Hye-jin (1980.01.09.) balerina, és kislányuk Uhm Ji-on (2013.06.18.) kezdett szerepelni. A pár 2013. január 9-én kötött házasságot, amelyen Lee Sun Gyun is részt vett vendégként, ezt csak azért jegyzem meg, mert ez folyamatosan téma a sajtóban és a rajongók közt is, hogy a két színész mennyire hasonlít egymáshoz, ami valóban így van. Ráadásul Lee Sun Gyun feleségét Jeon Hye Jin-nek hívják, így még a feleségeik keresztneve is ugyanaz. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is feltűnt, hogy a you tube-os videókhoz nem a vetítés dátumát írják, hanem a feltöltését, ami elég félrevezető. Ezért is néztem utána, amikor fordítottam, és írtam azt a bevezető szövegben, hogy a 34. részt 2014. július 6-án vetítették (a feltöltés dátuma július 27. volt).

      Köszönöm az újabb híreket, Auguszta, te képben vagy, hiszen nézed a sorozatot. Bár azt, hogy Tablóék az év elején kiszálltak, és helyettük Uhm Tae-woong jött a kislányával, én is olvastam.
      Hogy a két színész hasonlítana? Mármint Lee Sun-gyun és Uhm Tae-woong... Ez bennem nem merült fel. Mindenesetre most odakattintottam az Érdekességek menüben a Celebesküvőkhöz. Az Uhm Tae-woonghoz berakott esküvői pillanatok videójánál ott van 1:50-től 10 másodpercen át Lee Sun-gyun, ahogy gratulál és sok boldogságot kíván nekik. Viccesen azt is hozzátette, hogy annál kényelmesebb lesz, minél gyorsabban elfogadják a realitást. :)

      Törlés
  12. Biri köszönöm szépen ennek a résznek a fordítását, bevallom én felirat nélkül is nézem mert annyira aranyosak a gyerekek. :-)

    VálaszTörlés
  13. Kedves Cila!
    Szívesen a 34. epizód fordítását. Elárulom, hogy amúgy ezzel az egész valóságshow-val ambivalens érzéseim vannak. Átlagemberként bennem is ott él a kíváncsiság, hogy lássam, milyenek például SIG hármas ikrei, ugyanakkor muszáj azt is leírnom, hogy szülőként én nem tenném ki a gyerekeimet annak a hajcihőnek, ami egy ilyen műsorral jár. Vagy ha igen, akkor csak néhány epizód erejéig. Nem tudom, hogy milyen hatással lesz ezekre a gyerekekre (akiket a híres szüleik révén eleve megkülönböztetett figyelem kísér), hogy máris sztárok. FB-oldaluk rajongókkal van tele, plakátokon, újságok címlapjain, reklámokban szerepelnek. Még a díjkiosztóra is elvitték őket, ahol a színpadon állva akartak hozzájuk kérdéseket intézni, ahogy a felnőtt színészekkel szokás. Bevallom őszintén, hogy számomra ez kissé visszatetsző.

    VálaszTörlés