2015. április 9., csütörtök

Natalie

NATALIE / 3D NATALI ~ Natali
나탈리 / Natalri


dél-koreai erotikus melodráma, 88 perc, 2010. október

SZEXUÁLIS TARTALOM  MIATT 18 ÉVEN ALULIAKNAK NEM AJÁNLOTT!

Rendező:  Ju Kyung-jung
Forgatókönyvírók: Ju Kyung-jung, Kim Wook
Producerek: Ju Kyung-jung, Kang Sung-wook
Operatőr: Kim Yung-chul
Zeneszerző: Si Kyung-won
Vágók: Cho Min-yeong, Kim Chang-ju

Szereplők:
Lee Sung-jae - Hwang Jun-hyeok (professzor, szobrász)
Kim Ji-hoon - Jang Min-woo (műkritikus)
Park Hyun-jin - Oh Mi-ran (táncszakos lány)
Kim Ki-yeon - Park Hyo-rim (kurátor)

Szenvedély, szex, függőség, művészet fonódik össze ebben a rejtélyesen induló filmben. Hwang professzorhoz beállít egy műkritikus, és élénken érdeklődik a „Natali” című, női aktot ábrázoló alkotása iránt. A neves szobrász nem akarja eladni, pedig a fiatalember bármennyi pénzt hajlandó érte megadni. Kettejük beszélgetése nyomán kiderül, hogy milyen ellentmondásos viszony fűzte a művészt tíz évvel ezelőtt ahhoz a táncszakos tanítványához, aki a modellje és múzsája volt, valamint arra is választ kapunk, hogy a műkritikus miért ragaszkodik annyira a szoborhoz.  






videó  

magyar felirat

A magyar felirat elkészültének ideje: 2015. április 9. 

31 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a feliratot, a hétvégén sort kerítek a megnézésére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Szokola!
      Örülök, hogy ez a film is felkeltette az érdeklődésedet. Nagyon szívesen a fordítást.

      Törlés
  2. Írtam neked, mmagda. Örülök annak, hogy ezek szerint nem találtad viszolyogtatónak, hiszen az angol felirat után magyarral is megnéznéd.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Biri!
    Légy szíves,küldd el a film feliratát.
    Üdvözöl Winkler Joli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hová küldjem, Joli.

      Törlés
  4. Örülök, hogy érdeklődtetek a film iránt, mmagda, szinesze és augustus. Elküldtem nektek a feliratot a megadott e-mail címekre, és utána töröltem a megjegyzéseiteket, hogy ne díszelegjenek a címek illetéktelen szemek előtt.
    (Sajnos beletörölni nem tudok, csak az egész hozzászólást törölni.)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Biri! Megkaptam a feliratot, köszönöm szépen, hogy megtiszteltél a bizalmaddal.bl

    VálaszTörlés
  6. Jó szórakozást kívánok a "Natalie" c. filmhez azoknak, akik nem tőlem kapták meg a magyar felirat letöltő linkjét. Napok óta látom, hogy többen töltik róla le, mint ahány embernek megadtam.
    Ennek hatására megnyirbáltam a tervezett fordítások listáját.

    VálaszTörlés
  7. Szia Biri!
    A sok meló mellett most akadt egy kis időm benézni hozzád és ez a film felkeltette az érdeklődésemet.
    Szeretném elkérni a feliratát, mert ha minden úgy alakul ahogy azt elterveztük a mamámmal, akkor maratoni mozizás lesz a hosszú hétvégén.
    Köszönöm
    Üdv Anoli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elküldtem neked, kedves Anoli. Az e-mail címedet töröltem. Minden jót!

      Törlés
  8. Kedves Biri !
    Belepislantottam - felirat nélkül - ......mit mondjak....
    Történet, cselekmény ide vagy oda.... a tornagyakorlatok, tornaruha nélkül... nem csak a szemet hizlalják.
    ha lehet - kíváncsi lennék, hogy beszélni is ilyen kiválóan tudnak ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gali!

      Talán még emlékszel arra, hogy jó régen már a terveim között szerepelt ennek a filmnek a lefordítása. Nem is tudom igazán megmagyarázni, hogy miért, de annak idején valamiért megfogott. Aztán elfelejtődött, közbejött sok más egyéb, ami jobban érdekelt. Most, hogy a The King's Face c. sorozatban ez a színész alakítja a királyt, ismét elővettem.

      Azt kérdezed, hogy vajon beszélni is ilyen kiválóan tudnak-e benne, mint ahogyan a "tornagyakorlatokat" végzik? Nos, hamarosan megtudhatod, mert átküldtem a feliratát.

      Törlés
  9. Szia Biri!
    Köszönöm szépen a feliratot, megkaptam.
    Igazából Lee Sung-jae miatt vagyok kíváncsi erre a filmre. Először a Gu Family Bookban láttam, ahol annyira jól hozta a sz@rházi ( bocsi, de így hívtuk a mamámmal ) szerepét és amikor rákerestem meglepődtünk, hogy az a vén róka egy jóvágású pasi.
    Még az elején tartok a The King's Face sorozatnak, de ebben is remekel.
    Most egy nem kosztümös filmben érdekes lesz látni.
    Köszönöm, hogy ez a munkád által sikerül majd.
    Üdv Anoli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anoli!
      Ó, de jó, hogy van, aki Lee Sung-jae miatt kíváncsi erre a filmre! (A hozzám fordulók többsége a kétségkívül nagyon jóképű Kim Ji-hoon miatt szerette volna megnézni.) A The King's Face királya 1970-es születésű, tehát 40 éves kora körül alakította ezt a szobrászt. Szerintem nem volt visszataszító jelenség. :)

      Törlés
  10. Kata, elküldtem neked, amiket kértél. Mivel nem külön ,megjegyzésben adtad meg az e-mail címedet, így az egész hozzászólásodat töröltem (beletörölni ugyanis nem tudok). Örülök, hogy ennyi idő után számomra is kiderült, hogy érdeklődsz a munkáim iránt.

    A havi megás feltöltésekkel a mozifilmeket szeretném népszerűsíteni. Nem olyan filmeket töltök fel, amikhez én készítettem fordítást, a magyar feliratok helyét azonban megadom hozzájuk.

    VálaszTörlés
  11. Kedves Biri!
    Köszönöm szépen. Irtam e-mailt. Szép hetet kivánok!
    Üdv: Kata

    VálaszTörlés
  12. Kedves Biri, számomra nem volt ízléstelen a film, a tornagyakorlatok is belefértek ilyen szép testű emberekkel. A TKF királya, Lee Sung jae itt is remekelt. Nagyon jó alakítás volt. Örülök, hogy láthattam.Valahogy a kosztümös filmekben mindenki kicsit idősebbnek látszik. Rajta kívül felismertem még Kim Ji hont is, akit most láttam először a Goddess Marriage-ben.Nagyon szép film volt,meghatódtam.
    Köszönöm szépen a feliratot.

    VálaszTörlés
  13. Kedves Ildikó!
    Te vagy az első, aki itt jelzett vissza a látottakról és nem privátban. Nagyon örülök, hogy ez a véleményed róla. Kissé félve nyitottam meg a topikját, de nem bántam meg. Aki eddig megnézte, az nem panaszkodott a filmre. Engem egyébként leginkább a zenéje bűvölt el, de nem sikerült kinyomoznom, hogy mi lehet. Ha valaki tudja, örülnék neki, ha megírná.

    VálaszTörlés
  14. Itt szeretném megköszönni, hogy lehetővé tetted számomra a film magyar felirattal való megtekintését.Üdv haewon

    VálaszTörlés
  15. Kedves Biri!
    Először is köszönöm az eddigi fordításaidat. Most néztem meg a For the sake of son címü sorozatot. Nekem nagyon tetszett. A 3. és 4. résznél bizony volt egy-két könnycsepp is.
    Ha lehetséges, szeretném elkérni a Natali feliratát. Előre is nagyon szépen köszönöm.
    Üdv.: Erzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erzsi!
      Örülök, hogy tetszett neked a "For the Sake of Son" c. sorozat.
      Jó szórakozást kívánok a "Natalie" c. filmhez!

      Törlés
  16. Kedves Biri! Igaz, hogy a filmet Kim Ji Hoon miatt néztem meg, de a TKF után Lee Sung Jae miatt vált igazán ütőssé. Nagyon tetszett, köszönöm Neked, hogy lehetővé tetted mind kettő megnézését. üdv. szinesze

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, kedves Szinesze. Valóban, a The King's Face után éppen kapóra jött.

      Törlés
  17. Kedves Mamika!
    Töröltem az e-mail címedet. A "Natalie" felirata 2 hete szabadon letölthető, csak rá kell kattintanod a linkre.

    VálaszTörlés
  18. Kedves Biri!
    Köszönöm szépen a Natalie c. film fordítását.Köszönöm a filmekhez a bő választékot.Üdvözlettel Magdimama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Magdimama. Válogass csak kedvedre! A mozifilm fordításaim csakis bővülni fognak.

      Törlés
  19. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget ,hogy megnézhetem ezt a filmet !!
    Nagy nagy kedvencem az Emlék sütik !!

    VálaszTörlés
  20. Szívesen, Dihen Istvánné. Bár azt hiszem, hogy az emlék sütik miatt a Madeleine topikjába szántad ezt a hozzászólást.

    VálaszTörlés