2016. november 27., vasárnap

A 9. Koreai Filmfesztivál filmjei

A 9. KOREAI FILMFESZTIVÁL FILMJEI



Segítséget szeretnék nyújtani azoknak, akik nem jutottak el a vetítésekre, vagy lemaradtak néhány filmről, amire kíváncsiak lettek volna.

A 20 film a következő volt: A Hard Day, Assassination, Beauty Inside, Detective K: Secret of the Lost Island, Hill of Freedom, Hope, Hwayi, Kundo: Age of the Rampant, My Love, Don't Cross That River, Right Now, Wrong Then, The Con Artists, The Fake, The Handmaiden, The Royal Tailor, The Sound of a Flower, The Throne, The Tiger: An Old Hunter's Tale, Twenty, Veteran, You Call It Passion.

Közülük 12-höz korábban már készült hobbifelirat. A fesztiválon természetesen nem ezekkel vetítették a filmeket, de fogódzónak jók lehetnek.
Az alábbi letölthető listán tartalom, előzetesek, kritikák, videó letöltő linkek és magyar feliratok elérhetőségei szerepelnek: A 9. Koreai Filmfesztivál filmjeinek anyaga


Hasonló összeállítások:
- A tíz legnézettebb dél-koreai film 2010-2015 között
- A Dear My Friends veterán színészei
- A fény hercegnője - Jungmyung hercegnő élete és Lee Yeon-hee színésznő pályája
- Choi Min-sik filmjei magyar felirattal
- Készülőben: Cho Seung-woo filmjei, sorozatai magyar felirattal
- Készülőben: Kang Dong-won filmjei, sorozatai magyar felirattal
- Készülőben: Joo Jin-mo filmjei, sorozatai magyar felirattal
- Készülőben: Cha Seung-won filmjei, sorozatai magyar felirattal
 

20 megjegyzés:

  1. Köszönöm a listát, szokás szerint nem jutottam el egyikre sem.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Biri!
    Köszönet érte, hogy így összeszedve elénk tártad a 20 filmet, szerencsére magyar felirattal sikerült néhányat begyűjteni és megnézni.
    Ebben a blogban eddig nem volt problémám a letöltéssel, most viszont nem sikerült a letöltés se Explorer se Chrome alkalmazásával.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen, Yola. Sajnálom, hogy egyik vetítésre sem jutottál el.

    Nem tudom, hogy miért nem sikerült letöltened, kedves Szildor. A datára töltöttem fel, ahogy a felirataimat is szoktam. E-mailben elküldtem neked.

    VálaszTörlés
  4. Drága Birim,
    köszönöm szépen az összeállításod! :)
    Pécsett kevesebb film került bemutatásra, én a Twenty-re jutottam csak el. :D Viszont jó néhányat láttam már korábban, ezért nem volt hiányérzetem.

    Kedves Szildor, nekem a Firefox-al simán ment a letöltés, igaz a másik kettővel nem is próbálkoztam.

    Advent első vasárnapja alkalmából, kellemes ünnepi készülődést kívánok Mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Unnim, először is köszönöm a jókívánságokat advent alkalmából, én is hasonlókat kívánok.

      Nagyon szívesen az összeállítást. Jó, hogy néhány éve már vidékre is eljut a filmfesztivál, még ha csak néhány filmmel is. Egyébként tegnap találtam ezt az oldalt, amin összegezve vannak az eddigi filmhetek/filmfesztiválok programjai: https://hu.wikipedia.org/wiki/Koreai_filmfesztiv%C3%A1l_(Magyarorsz%C3%A1g)

      Most már értem, hogy a mostani miért a 9. volt, annak ellenére, hogy 2007-ben volt az első; 2008-ban ugyanis kimaradt. Én 2011 óta járok rá. Úgy látom, hogy 2007-ben 8, 2009-ben és 2010-ben 10-10, 2011-ben, 2012-ben és 2013-ban 5-5-5, 2014-ben 18 (+7 rövidfilm), tavaly és idén pedig 20-20 volt. Ez összesen 100 nagyjátékfilm (a Maratont kétszer is műsorra tűzték, úgyhogy ezt csak egyszer számoltam). Jómagam ebből 62-t láttam, nem feltétlenül mindet ezeken az alkalmakon, hanem itthon vagy a KKK filmklubjában. El is döntöttem, hogy a hiányzókat is szép sorban megnézem, mert bizonyára nem véletlenül ezeket választották ki. Ha közben valamelyik nagyon megtetszene és nincs hozzá magyar felirat, akkor készítek is hozzá.

      Törlés
    2. Nemcsak a "Maraton", hanem Kim Ki-duk filmje, az "Íj" is két évben szerepel. Ezek szerint "csak" 37-et kell megnéznem. :)

      Törlés
  5. Kedves Biri!
    Megkaptam, köszönöm szépen!
    Hú, nagyon klassz összeállítás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így már le tudtad tölteni és hasznosnak találod, kedves Szildor.

      Törlés
  6. Kedves Biri!
    Köszönöm szépen ezt a remek, nagyon hasznos információkat tartalmazó összefoglalót. :)
    babamama

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha a segítségedre voltam vele, kedves Babamama.

      Törlés
  7. Kedves Biri! Köszönöm szépen a segítséget.♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Birikém, köszönöm szépen a listát.
    Nagyon tetszik, hogy a filmekhez letöltési lehetőségeket kaptunk. Baj csak az, hogy minden rákattintás után Biztonsági megjegyzést küld nekem a gép.
    Vajon másnak simán lejött a film, vagy csak nekem küld ilyen üzeneteket?
    Még holnap próbálkozom, bár jó párat láttam belőle.
    Jó éjszakát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, kedves Ildikó. Ez talán azzal lehet összefüggésben, hogy némely link https, más pedig http. Nekem is ez az üzenet jön amúgy be, és akár azt választom, hogy folytatom, akár azt, hogy nem, mindkét esetben megjelennek a kért oldalak. Ha neked rákattintással nem jönnek be, akkor egyszerűen másold be a linkeket.

      Törlés
  9. Kedves Biri!
    Köszönöm a listát, és hogy ismételten másokra is gondoltál.Mindjárt összevetem a saját készletemmel, és pótolom a hiányosságaimat.
    Ezt hozza nekem a Mikulás nevében Biri. Remélem, Te is kapsz sokaktól olyan figyelmet, mint amilyet Te tanúsítasz mások iránt. Kívánom, hogy ez mindig így legyen ! eleva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Eleva!

      Nagyon szívesen. Remélem, hogy a listán szereplő linkek segítségével sikerül újabb filmeket megnézned.
      Érdemes lesz egyébként Mikuláskor ide látogatnod, mert egy nagyon aranyos 1 részes tévéjátékkal készülök.

      Törlés
  10. Kedves Biri!
    Mint az előttem szólók,én is köszönöm a listát.
    Nálam a Chrome minden gond nélkül engedte letölteni.
    Most lépek átböngészni....( kotorászok köztük, mint kisgyerek a cukorkák között ) :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is nagyon szívesen, kedves Anoli. Örülök, hogy könnyűszerrel letöltötted az anyagot. Remélem, hogy találsz benne kedvedre valót. A "The Tiger: An Old Hunter's Tale" c. film fordításával amúgy még ebben a hónapban jelentkezem.

      Törlés
  11. Kedves Biri!
    Nagyon köszönöm az összeállítást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, kedves Agacska.

      Törlés